EJ I KRONOLOGISK ORDNING

HEJ igen ! idag är min första lediga dag vilket är fabfab då jag inte trivs så särskilt bra på jobbet:( lite knas då det typ är en snabbrestaurang men de låtsas som att en serverar åt kungen?(¤"=¤O sånt pallar jag inte aja
igår var vi bjudna på en bbq fäst hos en kille vi jobbar mä. vet inte hur spanjorer och cyprioter/engelsmän definierar bbq fäst dock då det mer var en *alla sitter i en ring och gör rökringar och mår spliffingly good*. kul endå.

nån av 100 tals toa fäst bilder
vi är alltid sjuka !
gjorde svenne tacos med kladdkaka och bjöd alla våra män på hostlet. söta vas som i fotograferande stund dör av bajslukt och bekänner ett romantiskt drama mellan två boyyyz på hostlet som brukar utspela sig i vår dusch. hiohio
såhär mycket handlar vi ibland då känner vi oss som typ jordbrukare som ska föda upp våra framtida barn, annars rear dom ut alkohol här lol
övrigt:
har nu flyttat in i vårt hus där vi har ett eget rum tillsammans fast alltså vi trivs icke, så vi ska försöka hitta något annat snarast ! !
häromdan var även tanken att vi skulle möta upp baggies människor på klubb när vi kom dit var det däremot endast italienarna där så lol det blev typ en dubbeldejt men det var mysigt, vi gick till northern lights som är en pub här som fokuserar på norden så det var majsi!!
nu ska jag ut i solen och typ lägga mig i en park eller nått och vänta på frugan min
*vill även poängtera att jag saknar alla där hemma väldigt myckett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0