DET ÄR QKVINNOMAKT.

recoverwyy i två dar
känns urkbra
lyxen att sitta på en toa som denna
...,
<33<3<3

disco jobb.
 
nä men tänkte bara säga att jag trivs jävulskt bra här i brighton. saknar inte alls Sverige förutom typ att man vet att saker fungerar där, här är allt trasigt och gammalt typ. är ju lite roligt att vi nästan bara lärt känna spanjorer, italienare, fansoser etc. vilket gör att det är så som att vi skulle bo vid medelhavet och en blir så medveten hur bajstråkig svensken är, saknar inte alls den svenska mentaliteten, här säger folk vad en tycker, klär sig som en vill, omfamnar en osvosv. även friheten att vi kan göra precis vad vi vill här att detta är en speciell period i livet då vi inte är låsta till studier eller annat vuxet jag vill göra allt !  och även om vi jobbar röven av oss fem till sex dagar i veckan med en skitlön och gubbskit till manager så har en inte haft det bättre. blir alldeles varm i hjärtat med tanke på de fina människor en lärt känna och vår lilla familj jag och min fruga har skapat oss.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntade på att du skulle skriva nåt om dina vänner i Sverige, eller är vi inte heller saknade? :(

Svar: ey du okända kommenterare!!! klart som fanken jag saknar mina venner:'( som jag skrev i tidigare inlägg..är dock den svenska "jag väntar på bussen men står helst 39m bort för det är säkrast så jag slipper få ögonkontakt" 'mentaliteten' jag inte saknar men hallå vem är du? JAG SAKNAR DIG ! ! ! ! <3
Stina Eriksson

2014-04-26 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0