HERTA

IDAG KÖPTE JAG EN JÄTTEFIN TEKANNA FÖR 40 KRONOR!!!! men jag blir lite ledsen för den är mycket finare i verkligheten och inte alls kissgul:(((
har döpt henne till . . . HERTA
i alla fall kan jag nu äntligen dricka te som en lady
titta vad mysigt vi har det! tekannan och jag
ligger på golvet och lyssnar på purity ring, solar fields och bara ÄRrr
*stirrar mig blind på detta* vill gosa ner i detta håret alltså som jag får för mig luktar sockervadd eller nått
mina sötnöter ! ! !
ha det bra nu ska jag och tekannan majsa

Kommentarer
Postat av: Ron

hihi tack!!! det var ett jävla kämp att få det så ska jag säga!! ~~fint här ovan som vanligtttttt~~

2013-09-23 @ 22:28:55
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0