KANINER

pysslar på ett skrin!! KUL:) förut kunde jag känna en prestationsångest när det kom till skapandeee(bajsnödigt ord) att det på något sätt var tvunget att  bli fint/bra etc. Vad som nu är fint går ju inte veeta, det vet då inte jag i alla fall! Meen har släppt detta och bara köerr. kladdar på lim, ja det får bli som det blir. poängen är ju att man tycker det är skojsii.
GLITTERSTRUMPOR OH YES YES.
Har fått dille på kaniner sen en såg en liten KANINUNGE(??) mitt i stan helt ensam:( vill nu göra mig en liten kanintavla.
titta bara.
även jag har varit med kanin en gång i tiden till söte Tusse<3. Här visar jag upp mig från min bästa sida!!!!
så jäkla konstigt och osammanhängande inlägg men sånt gillar vi! GODERNATTER!<3

Kommentarer
Postat av: Karro

Usch stackars kaninungen!:(
Du är alltid välkommen till mig för att hänga med kaninen min:)

2013-10-25 @ 07:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0